God morgon!

Som ja skrev i lördags så var vi iväg tillYsta för att älsklingen skulle spela match...
Vi steg upp vid halv 6 på morgonen och åkte sedan vid 7..
Då hade vi en låång bilfärd framför oss, och jag var den enda som kunde köra...Vi hade en tid att passa. så de var lite rörigt..vi skulle vara i Ysta vid kl 11 för att dom skulle hinna värma upp och fixa innan matchen...
vi var tre bilar som åkte från stan samtidigt, men det vara bara vi som kom fram till 11.
Ja vet inte riktigt vad som hände med dom andra två bilarna :P som kom tup 1 ½ timma försent :O
Lite jobbigt, efter som dom börjar spela vid 1 men som  tur är så hann dom iaf..

En sak som jag blev glad över....

Jag frågar coach: vet du vart toaletterna är?

Coach: Ja dom ligger inne i killarnas omklädningsrum

Jag: Men jag kan väll inte gå in där när alla klär om?

Coach: det kan du visst det, du är en i laget nu ;)

Det där blev jag glad av att höra =)
Jag har lixom blivit lagets, ja vad heter det...Maskot?
Jag har och är med på alla matcher vart det än är =)

Och en sak till...Snacka om att man har tur..
Nästan hemma i oskarshamn, på vägen....

Baby:
Kommer du ihåg när det stog en älg där på vägen?

Jag: Jaa, haha

Baby: AKTAAA!!

Jag: AAAHH

Baby: du körde på den..

Jag: Neej, men jag hade gjort det om jag hade bromsat, TUR att jag gasade istället...

EXAKT samma ställe som det hade stått en älg på för ett halvår sen när vi åkte förbi, kom det i går kväll springandes två stycken grävlingar, jag har ingen aning hur han lyckades klara sig, när han var vid framänden på bilen när jag fick syn på den...istället för att bromsa gasade jag, och det var nog tuur som bara den annars kan jag lova att vi hade legat i diket.
Att få en grävling i sidan i 120km/h är inget roligt..vi hade garanterat åkt av vägen, dom är så stenhårda så de inte är sant...

TUUR!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?