Korkad!

Hur jäkla korkad får man vara egentligen?
De ringde nyss, någon om ett jobb, och jag säger att jag inte kan i morgon....VARFÖR ska dom ringa och vilja ha möte JUST den dagen jag har något viktigt att göra?
ÅÅÅHH, va fasen sa jag inte bara att jag kunde komma vi halv fem för???

Nää, Cissi är så sjukt korkad så hon säger att det är den enda dagen jag inte kan, ja sa inte varför...
Men i morgon måste jag åka till Eksjö för jag ska kastrera mina två hankatter...GAAH, ni kan inte fatta hur förbannad jag är på mig själv nu...

Och inte heller kan jag ringa tillbaka för att det var från dolt nr...Ja går nog och hänger mig...

helt plötsligt blev jag så jäkla arg och lessen, jag som var så jäkla lessen och hade ångest i går ( ifs alla dagar) för att jag vill ha ett jobb, ALLT är så jäkla kämpigt att gå hemma och glo HELA dagarna...
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?