Nya Naglar!

ja har ju inte riktigt lyckats lägga upp några bilder från min mobil tidigare.
Så jag får visa mina vackra naglar nu istället...

Börja med att välja ut två färger som du vill ha som bas.
Måla som bilden nedan.
Jag använder mig av små penslar när jag ska göra kanten i mitten av naglen.




Ta sedan den motsata basfärgen och måla på övre delen av naglen, och tvärt om.
Eller så kan ni välja en annan färg som jag nu gjorde i detta fall.

Det är bra att ha en liten pensel för att sträcken inte ska bli för tjocka..
dra sedan från ena sidan av naglen mot andra sidan.




Tips: Det bästa är att göra en hel nagel klar först om du är osäker på färger eller om du klarar av att göra det.
Annars är det lite tråkigt om det inte skulle lyckas..

För andra nageldesigner kika in HÄR!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?