Nytt Från Nelly!

Ååh, i dag fick jag min kod för att kunna få handla för 500:-
HEELT gratis :D
Jag fick 500:- att handla för genom Gratisbio.
det har tagit mig ca 1½ vecka att få ihop till detta, vilket jag tycker är skit BRA =)
Jag är glad =)

Vill ni bli lika glad som jag så tycker ja att ni ska registrera er på gratisbio ni med..
Antingen går ni in på gratisbio och får 50 poäng när ni registrerar er eller så gör ni det HÄR och får hela 75 poäng :D
(Skulle det vara så att det inte står IissiC som

Detta beställde jag i dag =)

Postat av: sandra
URL: http://saaaandii.blogg.se/ 2010-05-18 / 19:58:39

gooood. snyggit! :)


Postat av: Nenne
2010-05-18 / 22:12:10

Du måste byta teckensnitt - det går inte att läsa.

Märker du inte själv det?



Sen färgerna - lila och brunt?!?


Postat av: Anonym
URL: http://justmyface.blogg.se/ 2010-05-22 / 16:00:52

Hej!

Har du varit inne på min blogg någon gång?

Gillar du den?

Om du nu gör det så kanske du vill följa mig via bloglovin? :)



Kram!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?