Omrörning i grytan!

Jag har ett bra tag funderat en hel del på dom där så kallade storbloggarna och "förebilderna" som vissa påstår sig att vara. Ibland blir man så otroligt trött.


Vi kan ju börja med Pissi


Vem är denna jäkla människa egentligen?
Det finns folk som tycker om henne och är kloka nog att fatta att hon driver..medans andra bara hatar denna människa. Jag själv, jag står nog mitt emellan, men de ska vi inte gå in på nu.
Jag tror att folk föredrar en sminkad Kissie framför en osminkad, vilket jag antar att hon själv gör...
Hon photoshopar sönder sina bilder, gör sig smalare brunare minder näsa m.m
Jag tycker att denna människa ser för jäklig ut hur hon än vrider och vänder på sina bilder, ta bara bilden nedan till vänster. Hade vi inte vetat att det var Kissie så hade ingen heller vetat om att hon såg ut så där i verkligheten (utomjordning).
jag tycker synd om henne, hon måste ju verkligen hata sin egen kropp och utseende. Till en början är det nog bara för att provosera, men det går bara utför.
Jag tycker även synd om alla dom små tjejerna som har Kissie som en förebild...För hon är ingen bra förebild och jag hoppas många kan inse det. Jag kan hålla med om att hennes blogg kan vara kul att läsa emellan åt, hur mycket hon skämmer ut sig för att hålla sin blogg status uppe i toppen...men ibland finns det en gräns, vissa saker ska man hålla för sig själv och inte vika ut sig hur som helst.



Lilla söta Foki!

Hon ska framstå att vara så jäkla söt och oskyldig, hon gör aldrig fel.
Till en början så tyckte jag att foki var en söt person och hade en rolig och underhållande blogg...vilket hon fortfarande har till en viss del. MEN varför neka OM och OM igen om att hon inte photoshopar sina bilder?
det finns säkert massor av människor som har jätte fin hy. Men när man får bevis på bevis att personen photoshopar sina bilder och fortfarande nekar så tappar man intresset för personen.
Vi kan ju till exempel ta bilden till vänster...VART är ärret som hon har brevid ögonbrynet?
Bilden till höger syns knappt hennes näsa?
Hallå tjejen, bara för att du kanske är "bättre" på att photoshopa dina bilder än vad kissie är så behöver man inte överdriva!





Dessie!

Stackars lilla flicka, jag har enbart varit inne på din blogg 1 enda gång och redan då bevisade du att de var inget att ha. Efter som jag läser skvallerbloggar så får ja läsa om dig ibland...
Egentligen finns det inte mycket att säga om dig, bra eller dåligt?
Efter som jag inte läser din blogg eller förljer dig så kan jag inget mer än säga att: Vakna, vart fasen är dina föräldrar?


Paow!

Din blogg läser jag heller inte, men man kan läsa om dig bland svaller.
Jag hängde med i svängarna när du började härja om invandrare och politik och skit...
Det enda jag har att säga om dig är att: Det är lätt att skriva om saker i bloggen, men du bevisar ju bara att du inte kan stå för saker när folk intervjuar dig. Frågor som hade varit lätt för dig att svara på bara du visste vad du pratade om. Det är inte alltid lätt att provosera om saker man inte kan mycket om.




Varför skriver jag så här?

Jo, för att jag har länge funderat på hur dessa bloggar kan vara bland som största?
Jo visst dom proviserar? men hur kul är det egentligen?
Och för er som kanske blir upprörda nu, alla har vi olika åstikter.

Tack!

Postat av: Kajsa
URL: http://lizzlie.blogg.se/ 2010-05-06 / 16:07:43

Läser ingen av de bloggar du har med så jag har ingen riktig åsikt. Kikat in på alla någon gång men följer ingen av dem. Tycker bättre om de "mindre bloggarna". :)



Sv: Haha, hoppas du lyckas få ordning på allt då. ;)


Postat av: Jessie
2010-05-06 / 17:26:15

Bra skrivet!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?