Det gick inte att blogga i går?

Hej på er och god morgon, även att det är Söndag i dag så är jag uppe tidigt. Det beror på att min rygg spökar för mig igen och då kan jag inte ligga kvar i sängen. Älsklingen har smörjt in mig med tigerbalsam och gett mig en värme dyna.
Jag drömde även en hemsk drömm, att jag körde ner i vattnet i hamnen med bilen, jag lyckades komma ur bilen och sen vaknade jag. Usch

I går kunde jag inte blogga på hela dagen? var det bara jag som inte kunde det?
Tycker det är för mycket fel på blogg.se nu för tiden...hur eller hur så var vi på Öland i går på skördefesten dom har varje år. Tycker inte att det var så mycket att ha om jag ska vara ärlig. Jag köpte bara en sak i en vanlig affär.

Men jag visar upp den lite senare.
Men här kommer lite andra bilder från igår.






Postat av: Sussie
2010-10-05 / 15:42:49

Och ni hälsade inte på oss fööööör!!?? >:(

Restaurangen var ju öppen under skördefesten. Ni kunde ju fått varsin gratis lunch..men nänä..


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?