Hederliga Papper & Penna!!

Jag måste bara säga hur glad jag är att ni fortfarande kikar in på min blogg, trots min såå otroliga dålig uppdatering! Läget är inte förändrat, så därför dröjer det ett tag till innan jag är tillbaka! Men när jag väl är på fötter igen så kör jag hårdare än någonsin! Jag älskar ju att skriva och uttrycka mig i ord, för vad är inte bättre än ord? Så nu när jag inte riktigt kan och vill dela med mig om allt som händer så är det guld värt att det finns papper och penna. Jo jag skriver endel i mitt lilla block, hur jag mår, vad jag känner och vad jag vill, osv. HÅLL UT!!! LOVE///Cissi
Postat av: Stephanie
URL: http://steph.se/ 2010-10-29 / 16:56:09

Skit fin blogg!



Förresten, jag har en tävling på min blogg där jag lottar ut ett iPhone4 skal! För att anmäla er gå in på: http://steph.se/2010/october/vinn-ett-iphone-4-skal.html#comment



& om ni själva inte har en iPhone så varför inte ge bort det till någon nära vän, syster, kusin m.m!

LYCKA TILL!


Postat av: ...
2010-10-29 / 23:40:27

Lider med dig. Du förtjänar att få vara lycklg och jag önskar att jag kunde få hjälpa dig att bli det...


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?