Jag har fått JOBB!!!!

Ni anar inte HUR glad jag är just nu...Jag har fått jobb...det är helt otroligt, haha
det har snart gått ett år sen jag hade ett jobb ( förutom sommar jobbet jag hade )
Det är nog inte många av er som vet att jag är utbildad svetsare...Vilket kommer vara mitt jobb nu framöver.
Dock så gick jag hantverk Mode design i skolan men jag utbildade mig till svetsare några år efter skolan.




Jag tycker det är ett otroligt roligt jobb, man får ju skapa en jäkla massa saker och känna att man är duktig på nått.
Dessutom så tjänar man bre med pengar, hihi I love it

Postat av: liindblaads
URL: http://liindblaads.blogg.se/ 2010-10-04 / 17:43:18

min helg har vatt som alla andra helge :P

lugnt och tråkigt :P


Postat av: Mimmi
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/ 2010-10-04 / 17:52:41

åååh vad skoj! GRATTIS :D



svar. haha ja, men det är ju superkul att få göra naglarna extra personliga med lite smyckningar och sådär :)



ja exakt, nu är det bara fredagsfinalerna man kan se :)



haha duktigt av dig! jag har varit på bio med tjejerna, en spontanutgång efter det och lördagen blev superlugn, söndag åkte jag en sväng till landet för att provköra nya båten och sen paketöppning på kvällen :) vad hade du för dig då?


Postat av: Linda
URL: http://lindaasunesson.blogg.se/ 2010-10-04 / 18:23:31

aa det gjorde du, tack så mycket. Är väl ett måste att köpa nu då antar jag haha (:

grattis till jobbet och lycka till!

och nu fick du mig att bli påmind om att skriva ett CV, har du några bra tips kanske?


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?