New nails - Black with dots!

God morgon på er. Jag tänkte börja dagen med att visa upp mina nya naglar som jag gjorde i går kväll.
Då jag inte var så nöjd med dom jag gjorde här om dagen så fick det bli nya, hihi

Jag använde:
* Nail Paint By BarryM
* Glitter eller Glittrigt nagellack
* Klar lack
* French Manicure white - H&M
* Nagelstickers
* Pensel

1. Börja med att måla tipparna på din naglar.



2: Ta sedan Klarlaket och lägg på längs kanten av det svarta. Och lägg sedan snabbt där efter på glitter.
( Om du har glitter lack så målar du bara på det längs kanten. )



3. Ta sedan en pensel eller en tandpetare och måla dit prickarna. Gör dom gärna i olika storlekar, om ni förstår vad jag menar.



4: Om du vill så kan du sätta på nagelstickers, för att få det där lilla extra.
5: Avsluta med klarlack.



Om du undrar nått så fråga gärna.

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?