Nattans Nya naglar!

Medans jag fixar med mitt paket så får ni lite naglar under tiden. Nu är jag i farten igen! När Nettan endån var här så ville jag passa på och fixa hennes naglar.
Köpte ju Lösnaglar till för en annan som jag skule göra det på, men tuvärr har hon ju i8nte hört av sig.
Hur eller hur så fixade jag Nettans naglar istället.

Jag använde:
* Depend Fashion look nr 6062
* " Mönsterplattan " köpt på Nelly
* Depend nr 149
* Depend nr 207


1. Börja med att rengöra dina naglar från smutts och annat orent.
2. Mät sen ut i förväg vilka naglar som ska sitta på vilka fingrar.



3. Sätt sedan fast dom på naglarna.
4. Klipp dom sen i önskad längd och fila till dom.


5. lägg sedan på baslacket Depend nr 207


6. Använd sen Depend nr 149 för att sedan fixa blommorna med mönsterplattan.
SE HÄR hur jag har gjort tidigare!!



Som vanligt om ni har några frågor så fråga på.

Lycka till!!!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?