God morgon fran London

Hej! Nu har jag i princip precis vaknat. Jag lyckades inte riktigt fa igong wifi pa rummet i gor kvall, sa nu sitter jag nere i lobbyn for en liten snabb uppdatering. Helt sjukt hur fint och haftigt allt ar har. Igor var vi och akte london eye pa kvallen och det var helt underbart. Vi fick aven se big ben. den bara stod dar mitt framfor nasan pa oss nar vi kom upp ur tunnelbanan, helt magiskt. Ska dra mig upp pa rummet igen och borja gora mig iordning infor frukost och sen ska vi vidare till primmarkt och shoppa satan. for se hur fattiga vi ar nar vi kommer tillbaka till hotellet ikvall igen. ska forsaka att fo igong wifiet pa rummet ikvall sen. Ha en toppen dag, for det ska vi ha. Massa pussar fran LONDON
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?